Mějte vítr v kapse, kabelce, batohu… zkrátka kdekoliv po ruce.
Vějíř Vám přinese příjemné ochlazení a navíc získáte luxusní módní doplněk
Hledáte atypický reklamní dárek vhodný na eventy všeho druhu?
Reklamní vějíře mají široké možnosti brandingu. WOW efekt zaručen.
Jsme specialisté nejen na klasické reklamní předměty. Sáhněte po klasické pomůcce, nynějším trendu - vějíři. Nabízíme širokou škálu barev i druhů. Reklama na tomto předmětu zaujme každého obzvlášť v teplých dnech, kdy bude plnit i praktický úkol.
Vějíře byly vždy nezbytným doplňkem plesových či společenských šatů.
Už kolem 3000 let př. n. l. se objevil vějíř z pštrosích per v Egyptě. V Tutanchamonové hrobce mezi různými předměty nechyběly ani vějíře. V řeckém a římském starověku patřil vějíř k luxusním doplňkům. Vějíře byly vyrobeny z vysušeného palmového listu či peří.
První písemné zprávy o skládacím vějíři byly z doby 16. století. Vějíř mohl být vyzdoben technikou kvaše, akvarelu s náměty venkovských slavnosti, nymfy, rostlin, květů a věčné téma lásky.
Zajímavá je i tzv. " Vějířová mluva".
Každý pohyb vějíře něco znamenal. Například přitlačení rukojeti k srdci " Miluji vás". Upuštění vějíře na zem. "Musíme se vidět o samotě!" Rychlé rozevření a okamžité zaklapnutí vějíře. "Jsem rozzlobená." Položení vějíře na pravou tvář. "Ano." Položení vějíře na levou tvář. "Ne." Vějíř položený o pravé rámě. "Příští tanec je váš."
19. století se vějíře objevují hlavně v salonech. Byly zdobené perletí, kovem a zlatými ornamenty.
V minulém století vládli péřové vějíře. Byli vyrobeny z peří pštrosího, kura domácího či exotického ptactva.
Zajímavostí je, že se na počátku 20. století objevují reklamní vějíře, které byly vlastně předchůdci vizitek.